(Financieel) Administratief Medewerker
Voor deze leuke functie zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega die ons team wil komen versterken (32-40 uur) op ons hoofdkantoor in Krimpen aan den IJssel. Je bent verantwoordelijk voor tijdige uitvoering van de dagelijkse administratieve werkzaamheden en de (voorbereiding van) periodieke rapportages. Je bent accuraat, integer en nauwkeurig met cijfers. Houd jij van aanpakken, maar beschik je niet over ervaring in alle taken? Een open houding en een wens om te leren vinden wij belangrijker.
Werkzaamheden
- Het verzorgen van de financiële administratie o.a. kasboek, bankboek, debiteuren- en crediteurenadministratie, en memoboeking;
- Het controleren van de tussenrekeningen, het analyseren van verbanden uit de financiële boekingen;
- Verwerking van facturaties;
- Opstellen administratieve rapportages;
- Overige administratieve verwerkingen binnen de organisatie;
- Ondersteuning commerciële activiteiten.
Functie-eisen
Als juiste kandidaat voor deze functie voldoe je aan de volgende eisen:
- MBO/HBO werk- en denkniveau;
- Zeer goed cijfermatig inzicht;
- Je werkt nauwkeurig en gestructureerd;
- Klantvriendelijke en dienstverlenende houding;
- Communicatief vaardig.
Wij bieden
- Een marktconform salaris dat met jou meegroeit en past bij jouw ervaring en ambitie;
- Een uitdagende en zelfstandige functie binnen een gezonde organisatie met een open en informele werksfeer;
- Ruimte voor ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
- Tijdelijke aanstelling met uitzicht op vast dienstverband.
Ben je geïnteresseerd?
Stuur je C.V. en motivatie naar mariekeimmers@albeton.nl.
Heb je nog vragen, dan kunt u contact opnemen met Marieke Immers op telefoonnummer 0180-515044.